Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

ADUH!!!

   ADUH! Seksanya! Aduh! Sakitnya! Hari ini , darah itu keluar semula! Darah penyakit sudah keluar! Assalamualikum kepada kesemua pembaca blog ini! Hari ini saya kurang sihat kerana sakit itu sudah kembali! Masa ni juga lah dia nak keluar!!! Salah saya juga kan kerana tidak mahu pantang dan asyik makan benda pedas sahaja! KENAPA??? Benda PEDAS jugalah saya tak boleh makan!!! Dahlah kegemaran saya!

   Semua pasti tertanya-tanya , Izzati ni sakit apa? Tiba-tiba sahaja jadi gila menjerit kesakitan macam orang tak betul ni kenapa??? Bukan saja-saja nak jerit WEI! Memang sakit tak terkata! TIDAK TERKATA SAKITNYA! Itupun paksa diri tulis blog!!!

   Saya ada satu jenis sakit iaitu kekurangan darah atau nama saintifiknya , ANEMIA . Sakit ini punya penyebab saya tak tahu! Tetapi , doktor kata , di dalam dada saya ada sedikit kelukaan! Sebab itulah darah kadang-kala keluar dari punggung atau mulut! Tapi sekarang ni keluar dari punggung! MENYAKITKAN!!!

   Sudahlah Ahad ni nak bangun awal untuk ke Teluk Bahang sebab ada kenduri! Lepas tu , hari Isnin nak keluar jalan-jalan cari makan! Selasa pula nak ke PADANG KOTA! Macam mana? Tak selesalah saya kalau macam ni!!!

   Jadi , saya nak pakai baju warna gelap pada waktu nak berjalan itu . SEBAB APA? Hah , sebab takut nanti kalau keluar banyak darah dan ternampak dekat baju yang cerah itu , nanti orang ingat datang bulan pula . Padahal tak datang lagi!

   Sudahlah , sakit tak tahan ni! Nak sapu minyak angin kat perut dan vicks kat dada! Wear hijab , love Allah SWT and Rasulullah SAW! Jaga kesihatan! Jangan jadi macam saya! BYE!!!