Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Jom bersenam!!!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung Blog Pink Novelistar! Hari ini tak tahulah nak buat apa . Novel dah buat semalam jam 12.00 malam . Tak ada kerja , buat sahajalah! Bacalah . Klik ke KARYA DAN KATA-KATA MENARIK (QUOTES) . Nanti anda semua akan dapat baca karya itu . Nak tahu sambungannya , minggu hadapanlah!

   Hmm , apakata cuti sekolah ni , kita pergi buat benda yang dapat mengeluarkan peluh contohnya bersenam! Yalah , sekarang badan saya pun dah agak berisi! Jadi baik kita bersenam . Nak tahu rupa saya macam mana? Nanti saya tunjuk pada entri yang akan datang! Malulah nak tunjuk sekarang . Bukan comel sangat pun!!! Saya tahu semua orang nak kenal saya juga! Insyaallah saya akan tunjukkan . Tak janji pun!

   Bersenam ni dapat membakar lemak yang terkandung pada badan . Inilah satu benda yang paling mudah sekali untuk menguruskan badan daripada menghidari kita dari makan! Bukan dapat kuruskan badan sahaja , kita juga akan menjadi lebih sihat dan kuat!

   Tak payahlah nak pergi beli alat bersenam contohnya Coss Trainer dan banyak lagi! Boleh bersenam dengan berjoging , lompat bintang dan mengayuh basikal . Hah , jangan pula minum teh tarik semasa dalam sesi senama . Kalau tak sia-sia sahaja . Memenatkan badan , membuangkan masa dan tak kurus-kurus . Info ini saya dapat dari novel PROJEK DIET AIN MAISARAH . Terima kasih Kak Ain! Jadi itu sahaja , bertemu kita pada entri yang akan datang . Wear hijab , love Allah SWT and Rasulullah SAW! BYE!
Semakin gemuk!