Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Nasihat dari Izzati Sarafina Hanis!!!

  Assalamualaikum kepada kesemua pengunjung blog ini! Saya ingin memberitahu satu perkara tentang senarai novel yang telah ditulis pada KARYA DAN KATA-KATA SEMANGAT (QUOTE) . Ingat tau , jangan nak cetak dan nak ambil buat novel sesuka hati! Harus meminta izin dari tuan punya penulis! Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada keluarga kerana merekalah yang telah menegur danmemberikan ideal kepada kesemua entri dan novel-novel saya .

    Saya rasa , masa sekarang ini berjalan lambat dan dunia ini pun sudah menjadi huru-hara . Apakata kita-kita yang zalim ini terus bersolat dan bertaubat . Daripada kita asyik nak berseronok di muka bumi ini . Memanglah kita tak tahu kiamat bila tetapi pelajaran pun tak boleh lupa . Teruskan kehidupan dan bersujud kepada Allah . Jangan asyik nak seronok aja kan , kan , kan!

   Kalau nak tahu lebih lanjut tentang perkara ini , apakata anda semua taip di internet dan cari kesemua fakta itu . Ia sangat penting dan tak boleh diambil mudah begitu sahaja . Wah! Dah macam ustazah pula! Hah , kepada siapa-siapa yang nak capai cita-cita itu , teruskanlah belajar dan doa kepada Allah banyak-banyak supaya cita-cita itu tercapai!

    Tak tau apa nak tulis! Jadi baik beri nasihat kan? Jadi itu sahaja . Wear hijab , love Allah SWT and Rasulullah SAW! Act like a lady think like a boss! Assalamualaikum dan jaga diri!