Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Senarai novel dan apakah rancangan kegemaran anda???

   Assalamualaikum dan salam sejahtera . Selamat datang ke Blog Pink Novelistar! Hari ini tiaalah cerita yang menarik! Kata nak bersenam tetapi tak pun . Bagi semua orang , badan saya hanya biasa-biasa dan sesuai . Tak gemuk dan tak kurus! Novel??? Masih sedang cari ideal!

   Saya sudah ada banyak novel rekaan sendiri . Banyak! Tetapi masih tidak diterbitkan dan disimpan di dalam dokumen saya . Bagi saya , orang yang berbangga dengan cerpen rekaan sendiri bagi saya mereka itu hanya berlagak! Tiada apa-apa yang boleh dibanggakan dengan cerpen rekaan sendiri .

   Saya tidak suka dengan orang yang hantar SMS dengan bahasa singkatan! Contohnya 'aku' ditukarkan 'aq' . Banyak lagilah . Jadi saya meminta supaya gunakanlah bahasa penuh . Saya minta juga agar semua orang mermatabatkan bahasa kita .

   Ini dia senarai novel yang saya tulis~

1.Aku dan angin
2.Aku dan senyuman
3.Hero vs Zombie
4.Hero vs bibik-bibikku gangster
5.Ruang rindu
6.Aku penglipur lara

 Apakah rancangan kegemaran anda . Kita ada pelbagai rancangan kegemaran . Macam-macam . Ada , Buana oh buana , betul ke bohong , meletop , wanita hari ini dan banyak lagi! Memang best dan mengkagumkan . Jadi itu sahaja , wear hijab , love Allah SWT and Rasulullah SAW . Bye and take care .