Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Hari yang suram!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung Blog Pink Novelistar! Hari inilah hari yang paling boring! Tiada yang menarik langsung! Hari seperti suram dan tengok kat luar pula mendung tanpa kehadiran sang mentari yang semakin terbenam! Hari ni memang sibuk sebab besokkan nak pi sekolah . Jadi sibuk nak seterika baju, lipat baju dan buat persiapan sekolah!

   Jadi hari ini pun tiada mood nak buka blog . Ni pun sebab terpaksa kerana kasihan kepada pengunjung yang buka mengharapkan entri, novel dan quotes . Lepas berita jam 8.00 malam ni, saya nak mempersiapkan alatan persekolahan! Yalah, pasti sekarang ni semua orang yang duduk di asrama atau di rumah sedang mempersiapkan diri untuk ke sekolah esok hari!

   Jadi, apabila hari persekolahan, saya amat meminta maaf kerana saya akan jarang membuka blog kerana sibuk dengan hal-hal persekolahan seperti latihan memanah, rumah sukan, kelab dan kerja rumah . Jadi memang sibuk dan tiada masa bersama blog, apatah lagi pada keluarga .

   Tetapi insyaallah, saya akan cuba meluangkan masa untuk berada bersama blog saya ini dengan menulis entri terbaru, novel dan quotes . Insyaallah, novel tetap dalam jiwa akan dihabiskan pada masa yang terdekat ini dan akan wujudlah novel baharu saya yang dikarang setahun lepas berjudul, Aku dan angin . Ia merupakan sebuah novel jenaka mengisahkan seorang gadis bernama Luna kHairiana yang ingin sangat bercakap dan berjumpa dengan angin . Jadi adakah impian Luna itu akan tercapai? Tunggulah ya! Jadi itu sahaja . Assalamualaikum . Wear hijab, love Allah SWT and Rasulullah SAW . Act like a lady think like aboss! Bye and take care!