Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

It returns!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini . Hari ini amat sakit dan amat memeritkan . Tapi makan lalu sampai tiga pinggan . Ya! Hari ini sakit tu dah RETURNS! Hari ni saya tak larat nak pergi sekolah . Sebab darah keluar terlalu banyak!

   Tulah degil! Mama dengan abah dah pesan, jangan makan mi segera, nak makan juga! DEGIL! Tak nak dengar cakap! Rasa diri ni dah bagus sangat . Last-last, dapat balasan yang tak disangka! Memanglah sakit ni dari darjah empat saya merasainya, tapi kesakitan itu tak pernah berubah malahan lebih teruk dan terseksa!

   Tapi mama dengan abah tak risau sangat sebab saya masih ada selera makan . Tapi, sakit tulah kena tanggung sendiri . Mama dengan abah dah bagi warning, tapi pekakkan telinga . Korang semua tolonglah doa-doakan kepada saya agar sakit saya ni sembuh dan baik semula .

   Saya juga berharap agar korang semua esok tolong jangan bergaduh dan kepada Tengku Rusdi, minta-mintalah jangan sombong dan riak dengan harta yang dimiliki itu . Kalau awak berlagak pun, itu bukannya harta awak, itu harta ibu dan bapak awak . Itupun belum pasti lagi ia akan jatuh ke tangan kita .

   Pesanan ini bukan sahaja kepada Tengku Rusdi, ia juga adalah untuk kesemua pembaca entri ini . Janganlah berkecil hati dengan pesana yang diberi kerana pesanan ini adalah pesanan yang baik pada korang! Jadi itu sahaja pesanan dari saya! Assalamualaikum, act like a lady, think like a boss! Bye! Take care!

 Always smile like me! <3