Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Sambutan maulidur rasul

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini! Hah, ni saya nak bagitahu . Kelmarin kat sekolah, warga SMK Abdullah Munshi ada buat sambutan MAULIDUR RASUL di sekolah! Yeay!!! =)

   Kami semua berkumpul di dalam dewan dan mendengar ceramah tentang keistimewaan nabi junjungan kita, iaitu RASULULLAH SAW! Baginda merupakan kekasih Allah SWT dan sangat dimulai oleh semua . Walaupun banyak dugaan yang harus ditempuhi oleh nabi kita yang mulia itu, tapi baginda tak pernah mengeluh .

   Masa duduk dalam dewan dan dengar ceramah tu, saya rasa tak panas pun malahan rasa sejuk dan segar mendengar ceramah tentang Nabi Muhammad SAW . Saya rasa macam nak dengar lagi ceramah tu sebab ustaz kata, kemuliaan Nabi Muhammad SAW memang banyak . Kami juga ada mendengar nasyid dan berselawat pada baginda .

   Jadi itu sahaja pada entri hari ini . Bertemu kita pada entri yang akan datang . Assalamualaikum dan jumpa lagi . Act like a lady, think like a boss! Bye and take care!!!