Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Dapat jumpa kawan lama!

   Hai dan assalamualaikum kepada kesemua pengunjung blog ini! Hai, hai, hai! Hari ini macam mana sekolah? Ok? Kalau tak ok tu, kenalah biasakan diri supaya rasa seronok pergi sekolah! Dulu-dulu pun saya tak suka nak pergi sekolah, dah bila lama-lama tu, rasa best tu dapat saya rasa . (Wow, dah macam pakar beri nasihatlah pula! Padahal diri sendiri pun perlukan nasihat!)

   Hehehe, nampak kan tajuk yang kat atas tu!? Apa dia? Yezza! Tajuknya adalah, ceng, ceng, ceng! DAPAT JUMPA KAWAN LAMA! Dah macam doraemon nak keluarkan alatlah pula! Yeah! Rasa seronok jugalah dapat jumpa kawan lama tu! Dari prasekolah sampai sekarang kami masih jadi kawan baik walaupun sekolah lain-lain!

   Nak tahu saya jumpa dia bila, kat mana? Saya jumpa dia masa dalam perjalanan nak balik sekolah! Kelihatan dia nampak murung duduk bersendirian dan bila nampak ja, muka jadi bersinar mengalahkan cahaya matahari! Saya pun apa lagi, lambaikan tangan seperti seorang ratu dunia yang baru memenangi mahkota! Sampai semua orang berkerut tengok saya!

   Ah, pedulikan apa yang diorang nak kata asalkan saya dapat jumpa dengan kawan saya tu! Siapa nama dia? Nak tahu tak? Memang betul nak tahu ni? Ok nama dia Norani Pratewi binti Ismail! Dia bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Puan Habsa, sekolah lama saya dulu!

   Kami bertanyakan khabar dan berbula pendek! Dapatlah hilangkan rindu tu! Sambil menyelam sambil minum air! Saya pun berikan dia alamat blog pink ini! Harap-harap kalau dia ada masa, bolehlah buka blog kawan dia yang agak gila-gila ni sikit! Hehehehe!

   Hah, ada apa lagikah yang saya nak cerita? Rasanya, sudah setakat ni jalah kan! So, saya harap korang semua berpuas hati pada entri kali ini! So, itu sahaja pada hari ini! Act like a lady, think like a boss! Assalamualaikum dan bye!

 Bersembang tak henti bila dah jumpa tu!