Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

HAI...

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini! Hai korang! Kemungkinan hari ini, lepas maghrib, saya akan ke teluk bahang untuk melawat abang saya!

   Yalah, dia kan kat sana sebab nak main bola, so mama dengan abanh saya kata yang mereka terlalu merindui abang saya dan mahu melawatnya di sana . Bak kata pepatah, sambil menyelam, sambil minum air, kami juga akan ke pasar malam di sana dan melawat nenek saya!

    Ada tak nak pesan apa-apa!? Hehehe, melawak ja! Just itu sahaja! Tengoklah video ini . Teringat abang saya bila tengok video ni! Assalamualaikum dan jumpa lagi!