Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Terkini

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog pink ini! Pada entri kali ini, saya ingin menceritakan tentang perkara yang berlaku pada dunia hari ini . Tadi saya adalah tengok berita, ada banyaklah juga kes-kes yang berlaku di dunia ni .

   Kes pertama yang telah menyentuh hati saya adalah kes seekor harimau yang bunting telah dilanggar kereta! Kesia kat dia, sudahlah bunting, lepas tu kena langgar! Saya boleh letak diri saya pada harimau comel itu dan memahami kesakitan yang dirasainya . Memang memeritkan . Tetapi tidak apalah sebab dia telah ditempatkan di syurga . Tetapi penderitaan yang ditanggunya itulah yang seksa!

   Kes seterusnya yang saya dengar juga adalah mangsa-mangsa banjir . Kesian kerana seorang budak telah menjadi orang pertama yang tekorban . Kesian sangat-sangat! Berita ini pun tersentuh juga . Yang susahnya, air banjir tu dahlah mengalir deras, kotor pula tu . So, habis satu rumah kotor .

   Bukan itu sahaja, tilam, kusyen, sofa, karpet, semuanya jadi kotor . Ada juga rumah yang musnah akibat bencana alam ini . Nak buat macam mana, dugaan yang Allah beri, kenalah terima dan berdoa! Bukannya merungut .

   Tahu tak fasal virus zika? Kesian kan? Bagi sesiapa perempuan mengandung yang terkena virus zika ini, pasti anak mereka akan menjadi terencat! Kesian sangat! Saya amat bersimpati! So, berhati-hatilah ya!

   Tapi janganlah risau kerana saya selalu berdoa kepada mana-mana makhluk tuhan yang merana tak kira manusia, haiwan atau tumbuhan sekalipun, saya berjanji yang saya akan selalu berdoa agar korang semua tabah mengahadapi ujian yang diberi . Jangan risau kerana Allah selalu di sisi! Hanya berdoa dan tawakal ya! Jadi itu sahaja dari saya, assalamualaikum! Act like a lady, think like a boss! Bye!

 Who's love Juliana? Put your hands up! Hehehe!