Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

PLEASE BE HAPPY

                                                                         

   Hai dan apa khabar? Tujuan saya tulis entri ni just nak buangkan rasa bosan ja! Memang rasa bosan sangat! So, saja ja nak luangkan masa dengan korang semua!

   Harap sangat agar novelistar's tips tu membuatkan korang semua berpuas hati dan menghargai usaha saya yang penat-penat menaip dekat depan laptop ni! Memang boleh jadi stress dan tension kalau hari-hari asyik menhadap laptop ni ja!

   Apa yang saya cakap dekat atas tu tadi janganlah pula korang semua berkecil hati! Bukannya stress layan korang! Jangan salah faham dan terasa! Saya tak nak ya korang taip dekat shoutbox sebelah tu yang korang semua terasalah, sedihlah! Tak nak ya! Nanti rasa bersalah pula!

   Kalau korang semua boring tak apa, kejap! lepas tulis ja entry ni, saya akan terus ke BLOG PINK IZZATI SARAFINA HANIS dan letakkan quote pada korang! Taklah bosan sangat untuk tunggu jam 4.00 petang esok!

   So, apalah yang saya masih nak taip kat depan ni ya? Rasanya tujalah! So, habislah celoteh saya! Assalamualaikum dan jumpa lagi!