Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Keputusan undian

                                                             

   Salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog pink ini! Harap kesemuanya berada di dalam keadaan yang sihat dan baik! Baiklah, tanpa membuang masa jomlah kita tengok keputusan untuk undia kelmarin! 

   Lepas buat ja undian tu, dah ramai orang hantar cadangan novel yang korang nak saya buat! Memang nampak sangat yang korang semua ni ulat buku! (Haha, bodek ja!) Tetapi jangan risau pada novel yang tak ada undian banyak tu tapi kalau korang teringin nak baca, bila dah habis novel yang menang tu, korang trylah undi novel kegemaran korang! Mungkin untungkah masa tu!

   Maaflah kalau korang tak faham apa yang saya sedang merapu di atas tu! Sebab kadang-kala bila baca balik entri ni, macam berbelit dan agak tak jelas! Ah, pedulikan jalah! Kalau tak faham tu bacalah berulang-ulang ya!

   So, kalau korang dah rasa tak sabar sangat nak tahu novel yang mana menang, ini dia novel yang telah menjadi pemenang dan akan diterbitkan pada hari Jumaat ini pada jam 4.00 petang! So, harap masa 4.00 petang tu korang dah ready and jangan lupa komen ya!

   Jangan duduk dekat sini pula masa 4.00 petang tu! Pergilah dekat tempat biasa tu! Saya tahu yang korang semua dah tahu, just nak ingatkan!

   So, inilah dia novel yang telah menjadi pemenang iaitu

CINTA YANG ENTAH APA-APA!

   Kalau sesiapa yang masih tak puas hati tu, suka hatilah tapi memang novel ni dah menjadi pemenang dan mendapat undian yang paling banyak! Korang dah tak boleh merayu sebab sebarang rayuan atau pujukkan tidak akan dilayan! Hahaha!

   Jadi. itu sahajalah pada entri kali ini! Jangan lupa Jumaat ni jam 4.00 petang! Just that, bye dan assalamualaikum!

 CINTA YANG ENTAH APA-APA! Tunggulah pada hari Jumaat ini ya! Ingat! JUMAAT! 4.00 PETANG!