Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

T_T SEDIH!!!

                                         

      Hai dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog pink ini! Asyik-asyik, bila nak tulis ja entri ni, permulaan dia pasti sama! Hari ni rasa sedih ja! Matahari entah pergi ke mana! Hujan turun dengan lebatnya! Tapi bagus juga sebab sekarang ni memang dah musim panas! El-Nino! Rasa sejuk sikit bila hujan!!!

    Mesti semua orang rasa pelik! Sebab apalah dia ni sedang sedih! Sampai el-nino keluar berbagai! Yalah, sebab saya rasa sedih dan rugi sebab tak pergi LARIANTHON MUNSHI BESTARI yang telah dianjurkan oleh pihak sekolah! Memang rasa sangat sedih!

   Ada juga yang cakap macam ni...


    Jangan ingat yang SEKOLAH SMK Abdullah Munshi ni sekolah yang entah apa-apa! Sekolah bepretasi tinggi! Dekat sekolah saya sendiri pun, masih ramai yang tak berpuas hati dengan sekolah ni! Saya rasa ok ja!

   Memang rasa geram sangat! Dah dua tahun tak dapat pergi! Masa nak pergi ja larianthon tu, abah saya pasti kerja pagi ja! Tapi tak apa, tahun depan Insya-Allah, saya nak pergi juga, semua aktiviti di sekolah saya pergi, just larianthon ja tak pergi lagi! Rasa sedih!



   Kawan-kawan, semua nak ambil saya pergi sana! Tapi mama saya tak bagi! Sebab apa? Sebab mama tak suka menyusahkan orang lain! Mama bukannya pandai bawa kereta atau motosikal! Dulu tu, mama tau nak bawa motosikal, lepas dah lama tak bawa tu, habis takut! Sorry ya mama, cerita dekat sini!

   Oklah, sampai sini jalah! Saya nak menangis sekejap! Ok, bye dan assalamualaikum!