Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Minggu depan ada lagi!



    Hai dan salam sejahtera kepada semua! Korang semua macam mana hari ni? Harap ok dan berada dalam keadaan yang sihat dan sejahtera! Maaflah untuk parti kelmarin sebab saya masih tak berikan peluang kepada yang tak cakap lagi tu!

   Antaranya, adalah Sufia, Fahrin Ahmad! Dahlia pun masih tak beritahunya dengan secara yang terperinci! Sorrylah sebab saya rasa macam nak pengsan! Rasa sakit kepala so saya terus overkan parti! Tulah, siapa suruh lambat!

   Apa rancangan korang semua untuk parti tahun depan! Eh, tahun depan pula, minggu depan! Apa yang korang nak buat? Temanya apa? Saya dah bercadang nak letak tema cerita yang menyeramkan! Memang saya ni agak lemah semangat tapi rasa excited nak buat tajuk tu!

   Apa ya kita nak kena ceritakan! Alah, macamlah tak tahu! Pengalaman korang yang menyeramkan, cerita seram yang korang suka! Macam-macam berkaitan yang seram. Tapi kalau mak kejar dengan batang mop tu, entahlah seram atau tak!

   Ok, itu sahajalah pada entri kali ini! Hope korang semua suka dengan entri kali ini! Jumpa petang ni untuk entri atau novel yang seterusnya! Assalamualaikum dan jumpa lagi!