Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Happy mother's day!



   Hello semua pengunjung blog ni! Yeah, Alhamdulillah sebab saya dah berjaya tulis kesudahan novel Selfiestar vs novelistar! Siapa yang gembira sila angkat tangan! Ok, sudahlah, jom kita beralih kepada tajuk tertentu!

   Hari ni adalah hari yang paling istimewa! Hari inilah hari yang sangat bermakna buat semua anak-anak termasuk kepada para ibu yang berada di dalam dunia ini! Tak kira tua ataupun muda!

   Hari ini adalah hari ibu! Happy mother's day! Sebenarnya, hari-hari kita boleh sambut hari ibu ni! Tak payah nak tunggu bulan lima! Hari-hari kita boleh kenang jasa ibu kita! So, apakah cara-cara nak kenang jasa ibu kita ni! Banyak sebenarnya kan! Semua orang pun tahu!

   Kita bukan sahaja boleh kenang jasa ibu kita, kita boleh balas jasa mereka! Tapi, kebanyakkan orang, bila saya tanya ja macam mana cara nak balas jasa ibu kita? Diorang jawab yang bila diorang dah besar, dah kerja, diorang akan berikan duit!

   Ada yang nak hantar pergi umrah, ada yang nak beli rumah besar! Macam-macam jawapan kan!? Tapi, saya rasa, memang baguslah diorang nak tunaikan semua tu bila dah berkejaya! Tapi macam mana pula kita tunjukkan rasa sayang kita pada ibu kita dalam umur yang macam ni?

   Doa hari-hari agar dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, selalu tolong dia, ikut cakap dia, hormat dia! Banyak lagi! Kebiasaanya, bila anak sedang marah ni diorang akan rasa ibu diorang ni macam tak sayangkan diorang! Mulalah diorang beranggapan yang pelik-pelik!

   Tapi diorang marah kita tu sebab diorang sayangkan kita! Bukan sebab benci! Jadi, janganlah nak ugut ibu kita yang bukan-bukan macam nak lari dari rumahlah, nak cari ibu barulah! Saya tak pernahlah cakap macam tu dekat mama saya! Tak nak dia berkecil hati! Kalau marah pun paling teruk tak cakap dalam masa dua hari atau sehari! Hehehe!

   Eh, banyak pula saya bercakap! Bacalah quote ni mama! Khas untuk mama! Korang semua pun bolehlah tujukan quote ni buat ibu masing-masing!


    So, saya nak mengucapkan Selamat hari ibu buat mama saya yang tercinta dan kepada kesemua para ibu di dunia ni! Hehehe! Terlebih pula!


   Jadi pada kesemua orang yang tak ada ibu tu pula macam mana nak sambut!? Hadiahkanlah Al-Fatihah! Agar dia ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman! So, sekali lagi saya nak ucapkan selamat hari ibu! I love you mama!

    Itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi pada entri yang akan datang!