Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Study together!



   Hello! Tak nak buang masa banyak-banyak! Jom kita beralih ke tajuk yang utama! Sekarang ni saya dah ada empat blog! Blog pertamanya apa??? Blog nilah! Blog yang sekarang ni! Mengisahkan tentang saya! Tapi tidak lebih lanjut! Just biasa-biasa sahaja! Kalau apa-apa berita yang nak disampaikan, blog nilah yang akan jadi mangsa!

   Blog seterusnya adalah blog izzati dan novels! Blog itu hanyalah digunakan untuk letak novel saya, quotes saya dan lagu! Lagu pun hanya favorite saya! Saya nak share dengan korang semua! Tetapi sekarang ni pun jarang letak novel! Sorrylah, lain kali jalah ya! Tak pasti bila!

   Blog ketiganya cuba teka blog apa? Yeah! Blog Izzati lifestyle! Hanya sembang semata-mata! Tak ada apa-apa pun sebenarnya dekat blog sana! Guna pun setiap sabtu ja! Selang-seli pula tu! Jadi saya rasa blog tu agak jarang sikit untuk digunakan dan tak ada apa-apa!

   Ok! Sure semua orang tertanya-tanya blog apakah yang keempat tu??? Yes, blog untuk study! Kalau korang minta nak study jom pergi sana! Tapi setiap sabtu ja! So hari ni kita akan study! Kalau nak tahu study apa? Korang tekan imej dekat bawah ni! Sure imej tu akan bawa korang ke sana!


Jadi, dah pergi? Kalau dah pergi tu baguslah! Ok itu sahaja untuk hari ini! Tunggu jam 10.00 ni, kita akan study sama-sama! Itu sahaja kawan-kawan semua! Assalamualaikum dan jumpa lagi!