Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Sudah empat hari!



   Salam Ramadhan kepada kesemua pengunjung blog pink untuk hari ni! Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca entri yang sudah lama tidak update! Novel dah banyakkan telah diberi! Jangan lupa ya, akan ada lagi novel untuk hari ni! Just tunggu dan janganlah lupa singgah Blog pink izzati and novels! ingat tau! Rajin-rajinlah ke sana!

   Jadi, sudah empat hari kita menyambut Ramadhan! Adakah yang merungut lapar, tak tahan, bosan dan macam-macam perkara yang negatif? Ada tak? Harap-harap tak ada! Tapi kalau ada tu, tolonglah bawa-bawa bersabar! Cuba bertahan dan solat! Insya-Allah akan kembali bertenaga!

   Ada juga yang salah faham tentang tujuan bula yang sangat mulia ni! Apa?

Ada yang cakap bahawa bulan Ramadhan merupakan bulan untuk menurunkan berat badan! 

   Ada tak sesiapa yang bersetuju dengan kenyataan yang tertulis di blockquote tu??? Saya tidak bersetuju! Kenapa ya???

Sebab bulan Ramadhan ni bulan yang mulia! Bulan Ramadhanlah bulan yang bila kita buat amal ibadat, pahala akan digandakan! Bulan ni jugalah bulan untuk kita bermaaf-maafan! Dapat rehatkan perut!

   So, korang setuju tak? Kalau ada apa-apa yang tertinggal sorrylah sebab saya just senaraikan sedikit ja! Ok, kalau ada sesiapa yang tak atau kurang bersetuju ataupun tak seberapa faham! Jom, jom kita baca sini!

Memanglah kita dapat turunkan berat badan bila berpuasa tapi tak ada guna juga bila masa berbuka tu makan banyak-banyak!

   Ok, itulah pendapat saya! Oklah, beralih pada tajuk yang lain pula, janganlah kita asyik nak boros ja lebih-lebih lagi masa pergi Bazaar Ramadhan! Memanglah kita lapar dan terliur tengok pelbagai juadah dan hidangan! Sebab apa? Sebab kita lapar masa tu! Sebab tulah nak beli macam-macam. Tapi bila dah berbuka, barulah nak termuntah, termonyeh, itu, ini! Lepastu buang! Kan dah rugi!

   Banyak pulalah saya berceloteh dalam entri kali ni! Novel masih belum siap lagi! So, itu sahajala untuk entri kali ni! Kita jumpa lagi ya pada entri yang akan datang! Bye dan assalamualaikum!

Pinky's note: Jangan lupa ya singgah blog pink izzati and novels! Jangan risau! Novel ada untuk readers yang rajin semua! Oklah, bye! :)




Pinky's note: Jangan lupa klik imej tu ya! Ok! Bye! :)