Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

How are you?



   Kon'nichiwa dan salam sejahtera kepada readers semua! Terima kasih sebab sudi buka blog ni untuk membaca entri saya yang tidak seberapa! Hope masih setia membaca dan tidak bosan! Hehehe! Buat masa sekarang ni macam lama dah tak update blogkan? Insya-Allah lepas exam bulan 10 ni, akan aktif kembali berblogging!

   Saja-saja tulis entri sebab tiba-tiba rasa rindu dengan blog ni! Siapa dekat sini perasan tentang perubahan blog saya ni!? Saya rasa pasti ada yang perasan sebab header saya yang dah BERTUKAR!

   Dulu header saya, ada anime Mio Akiyama dari K ON! Sekarang ni saya gunakan imej Sakura Haruno dari Naruto! Saya memang suka anime ni sampai nak buat header pun ada imej dia juga! Nampak seragam kan???

Header yang dahulu...


Header yang sekarang dan terbaru...



    Yang mana cantik lagi? Pasti pendapat semuanya berbeza! Pada saya, saya lebih suka yang terbaru ni! Entahlah pada readrs semua pendapatnya macam mana!

   So, dah buka sekolah ni, macam mana? Pasti masih rasa malaskan? Samalah, nanti lama-lama tu rasa ok balik! :)

   Tu sahajalah untuk hari ni! Dah tak ada apa-apa! So, itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi pada entri yang akan datang! :)

YANG NI SAHAJALAH YANG SAYA TULIS! :p