Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

two days before the anniversary of my blog



   Koni'nichiwa! Oklah, dah lama saya tak update blog dan akhirnya sekarang ni baru update! Jadi, saya sebenarnya memang tak sabar untuk hari jadi blog saya pada hari Isnin ni! Ya, 31 oktober ni! Birthday blog saya!

   So, tepat hari Isnin tu, blog saya sudah setahun dan setahun jugalah saya telah menjadi seorang blogger! Wow! Rasa excited tu memang tak terkira! Birthday blog saya dah nak dekat.

   Jadi, saya tak tahulah apa yang nak buat sepanjang birthday blog saya ni! Mungkin nanti saya akan ada ideal! Sabar lah dulu, birthday blog ni lagi dua hari! Jadi tak perlulah nak jadi kelam-kelibut!

   Itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi!