Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Cuti akhir tahun!!!



   Kon'nichiwa! Untuk kali ni, saya just nak ucapkan selamat menyambut akhir tahun. Yalah, sekolah pun dah tutup menandakan yang kita akan bercuti panjang! Goodbye school! Welcome holiday! Tetapi, saya tak tahulah aktiviti apa yang nak dibuat sepanjang cuti sekolah ni!

   Walaupun seronok cuti sekolah, tapi bila lama-lama tu pasti rasa bosan dan nak pergi sekolah balik! Percaya tak? Kalau tak percaya tak apa, itu maknanya semua terlalu suka bercuti!

   Pasti ada yang pergi bercuti! Confirm 100% Adalah seorang kawan saya ni.  Dia kata dia tak nak bercuti bila akhir tahun ni. Sebab? Dia kata kalau pergi bercuti bila waktu akhir tahun ni, mahal! Kalau difikirkan balik, betul juga.

   Kawan saya tu, dia suka bercuti pada waktu Ramadhan dengan hari raya Aidilfitri! Nampak macam seronok sahajakan???

   Ada juga yang nak balik kampung jumpa saudara-mara. Yalah, pasti rindu sebab selalunya bila balik kampung ni masa raya sahaja. Selalunyalah.

   Tapi, kita kena beringatlah juga. Jangan terlalu happy sangat! Jaga keselamatan dengan kesihatan diri. 

   Pada student yang akan PT3 tahun depan termasuklah saya tak boleh gembira sangat. Kena ulang-kaji balik apa yang kita belajar sepanjang form 1 dengan form 2! PT3 bukan hanya tanya soalan berdasarkan apa yang kita belajar sepanjang form 3. Soalan form 1 dengan form 2 pun kena tanya! Sebab tulah kita kena simpan nota-nota form 1 dan form 2! Jangan pandai-pandai buang! (>.<)

   Kalau ada nota yang dah dibuang tu, kenalah buka internet atau carilah jalan sendiri. Nak buat macam mana. Macam saya, ada juga buku-buku form 1 dengan form 2 yang saya dah buang. Nasiblah tahun depan! (T^T)

   Rasanya tu sahaja untuk kali ni. Malas nak tulis panjang-panjang! Nanti saya akan tulis lagi esok, lusa ataupun tak tulis langsung! Entahlah, kalau dipanjangkan umur, saya akan udpate blog ni. 

   So, sekali lagi saya nak ucapkan selamat bercuti dan menyambut akhir tahun! Jaga diri ya! Assalamualaikum dan jumpa lagi untuk entri yang akan datang!