Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Hinata's theme


   Subete no koni'nichiwa! Ok, untuk entri kali ni saya nak bagi template pertama saya iaitu...

Hinata's theme!

    Template yang saya buat ni ada pertolongan sikit. Tak semuanya saya buat. Itu pun template ni saya pakai sekali dan tak pakai langsung. So, daripada biar macam tu, baik saya bagi. Lagipun template ni kawaii dan sangat comel.


   Klik imej untuk lihat dengan lebih jelas. Kalau nak template ni, datang sini
   Kalau nak headernya sahaja pun boleh. Ambillah kalau nak!


https://2.bp.blogspot.com/-mH8uE-qzozU/WGEh2ikoeuI/AAAAAAAAFL4/ptmETabN7d82no-QiW3V06SgXt-eTlYNgCPcB/s320/cute%2Bheader%2Bby%2Bizzati.png

   So, itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi! Bye!