Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

New year!





   Subete no kon'nichiwa! Yeah! Bye 2016! Selamat datang 2017! Kini hari ni dah masuk tarikh 1 Januari 2017 dan pasti semua orang dah ada azam baru! Atau still ada yang tak nak berubah? Saya pun ada azam baru juga!

  So, untuk entri kali ni jugalah saya nak tulis yang maybe untuk tahun baru ni, saya jarang nak update blog! Sebab? Sebabnya PT3 tahun ni jadi tak naklah buang masa asyik update blog ja. Update blog tu boleh tapi jangan terlebih sangat!

  Kalau setakat nak letak quotes tu saya bolehlah. Kalau macam nak tulis novel dekat blog sini memang minta maaf sangat-sangat! Tak boleh! Habis PT3, bolehlah sambung menulis novel balik.

   Jadi, itu sahaja untuk entri kali ni. Saya nak ucapkan selamat menyambut awal tahun. Moga kita dapat mengumpul azam baru dan berubah! Kalau selalu main-main tu, cubalah untuk berusaha dengan gigih.

  Kalau asyik tinggal-tinggal solat, cubalah untuk solat lima waktu sehari penuh. Lama-lama pasti rasa biasa! Insya-Allah!

   So, itu sahaja yang saya nak tulis untuk entri kali ni. Assalamualaikum dan jumpa lagi pada entri yang akan datang!