Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

KARYA DAN KATA SEMANGAT!

   Assalamualaikum kepada pengunjung Blog Pink Novelistar . Saya harap semua orang sihat dan berada dalam keadaan yang tenang . Yalah , takut nanti sedang tension membaca blog pink ni , ada juga skrin komputer atau laptop yang pecah!

   HAH! Saya sudah bercadang untuk membuat novel pendek yang berjudul TETAP DALAM JIWA! Ikutkan hati , saya nak jadikan itu satu cerita yang sedih dan hampir melelehkan air mata! Pengakhirannya pastilah hampir menitiskan air mata sampai tersedu-sedu! Barulah best!

   Nampak tak ada menu di atas tu? Tertulis apa? Ya! Tertulis KARYA DAN KATA-KATA MENARIK (QUOTES) Hah , dari situlah anda semua nak ikuti karya itu dan pada masa yang sama membaca quotes yang boleh mengembalikan semangat untuk terus hidup! Bukan setakat itu sahaja tau karyanya , ada banyak lagi jenis tajuk karya yang saya nak reka . Nanti saya senaraikan tetapi harus tekan di situlah . Kerana laman ini hanya kegunaan entri dan ucapan sahaja . Itu sahajalah . Kita akan sambung malam ini pula . INGAT! Setiap Selasa bacalah karya itu manakala Rabu untuk dua quotes . Assalamualaikum . Wear hijab , love Allah SWT and Rasulullah SAW . Take care!