Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Sakura and izzati must be together!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung Blog pink novelistar! Bosanlah, hari ini, tiada kerja nak buat! So, saya nak merapu sedikit! Jadi saya nak beritahu yang saya dan Sakura haruno must be together sebab kitorang PINK!!!

   Pasti korang semua nampak di sudut karya saya yang terdapat wallpaper Sakura haruno di situ! Biasalah, peminat setia! Sakura haruno adalah seorang kunoichi yang sangat kuat! Dia merupakan salah-seorang dari team Naruto uzumaki dan Sasuke uchiha . Mempunyai guru yang bernama Kakashi, Yamato dan cik puan tsunade! Rakan baik bernama Ino yamanaka!

   Dia merupakan seorang gadis yang garang dan sensitif! Mencintai Sasuke yang tak pernah dilayan. Walaupun ramai lelaki yang suka kepada dia, tetapi Sasuke tetap di hati .

    Dia juga selalu diusik oleh Naruto dan Sai . Salah satunya adalah gemuk dan hodoh! Jadi apa yang saya nak merepek ni berkaitan dengan karakter yang saya suka dalam kartun Naruto .

   Just that! Wear hijab, love Allah SWT and Rasulullah SAW . Act like a lady think like a boss! Bye!