Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Banyak aktiviti sekolah!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung BLOG PINK NOVELISTAR! Hai, rasa bosanlah! Yalah, rutin saya hanya dengan membuat benda yang sama macam balik rumah, rehat, mandi, tidur petang, tolong mama dan buat kerja sekolah!

   Inilah masalahnya sekarang ni dan sebab utama saya tak boleh buka blog . HOMEWORK!!! ><
Memang rasa stress dan tension! Ianya sangat susah dan macam soalan SPM . Padahal baru tingkatan 2 . Saya rasa agak tertekan dan asyik fikir fasal kerja rumah . Lama-lama boleh jadi gila . ><

   Pasti korang semua pun tak ada masa untuk membuka blog berblink-blink pink ni kan! Yalah, pasti korang semua banyak kerja nak buat . Macam saya . Latihan memanah, lompat jauh, kawad kaki dan kerja sekolah . Balik dah pukul 5.00 petang . Lepas tu mandi dan makan . And then, buat homework . Jadi, masa-masa yang masih banyak tu saya gunakan dengan berehat atau membaca buku .

   Mungkin novel saya akan buat dan terbitkan pada hari esok . Hari ni memang tak boleh sebab terlalu letih . Jadi itu sahajalah yang saya nak terangkan pada entri kali ini . Kita akan bertemu pada entri yang akan datang dan pada hari SABTU ini untuk parti . Janganlah bosan pula .

   Itu sahaja . Pergilah tidur dan rehatkan diri . Act like a lady, think like a boss . Assalamualaikum dan selamat malam . Jumpa esok ya!