Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Novel aku dan angin

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini  Ada satu novel baru yang berjudul AKU DAN ANGINKAN! Hah, itu bukan novel kedua . Sebenarnya, ini adalah novel PERTAMA saya yang direka dua tahun lepas . Memang novel ni ada banyak sikit kesalahan bahasa sebab masa tu saya tak seberapa cekap BM macam sekarang .

    Sorrylah kalau ada yang garisan warna putih tu menyibuk . Saya copy sahaja . Malas nak salin balik! Novel ni memang lucu . Saya memang suka novel ni . Ianya sangat kelakar . Bacalah novel lucu ni . Memang lucu dan saya baca balik pun saya gelak sampai keluar air mata .

   Jadi itu sahajalah saya nak tulis pada entri kali ini . Jumpa lagi pada entri yang akan datang . Wear hijab, love Allah SWT and Rasulullah SAW . Act like a lady, think like a boss . Bye!