Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

PARTI YANG BOSAN

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini . Sudah lama saya tidak menulis entri tentang kehidupan saya . So, saya akan menulis entri baru . Entri pada kali ini, ingin membincangkan tentang parti kelmarin . Parti kelmari dah lintang-pukang tahu tak!

   Saya rasa sedih kerana sesama kita bergaduh tentang tandas . Apa yang hebat sangat dengan tandas yang mewah dan besar! Tujuan saya membuat parti ini adalah dengan mengeratkan lagi hubungan silaturahim . Bukannya nak memutuskannya! Kalau macam nilah, saya dah tak akan buat blog parti!

   Nak bincang tentang kawan baik, bukannya fasal tandas! Kan lagi bagus semalam kita habiskan tajuk Kelemahan rakan baik anda tu, dah macam-macam saya akan buat untuk menggembirakan pengunjung tapi tergendala dengan pergaduhan tentang tandas .

   Masa korang semua bergaduh tu, saya dah rasa macam terkejut dan tak percaya . Ya Allah, kenapa diorang semua bergaduh ni . Amboi, memang nak kena tutup parti ni . Boleh tak kita buat semula macam parti pertama dan parti kedua tu . Lagi best dan gembira saja . Do not waste time malahan happy lagi!

   So, saya masih bagi peluang kepada korang semua untuk berfikir panjang . Kalau korang bergaduh lagi, saya berjanji dan tak akan teragak-agak untuk menutup parti selama-lamanya . So, fikir-fikrilah ya! Itu sahaja untuk hari ni! Assalamualikum dan jumpa lagi!