Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

To Mei Ling

     Salam sejahtera! Maaf ya, entri pada kali ini hanyalah kepada Mei Ling atau orang yang berbangsa sepertinya! Kalau korang nak baca tu tak apa, saya tak marah ya! Mei Ling, awak dah buat persiapan? Macam mana? Nanti jawablah dekat kotak shoutbox tu ya!

    Dah beli baju untuk perayaan awak? kalau dah beli oklah! Saya nak beritahu awak sesuatu . Kan nanti awak dah nak sambut tahun baru cina, so, bantu-bantulah ibu dengan bapa tu kemas rumah, memasak, pergi pasarkah, sapu sampah kat luar kah . Tapi kalau saya nak sambut aidilfitri, selalunya saya akan tolong mama saya memasak . Kemas rumah tu bolehlah . Saya tolong jugalah, buka langsir, sarung kusyen sapu sampah kat luar .

   Saya harap awak gembira dengan perayaan awak itu . Kalau adankuih-kuih lebih tu berilah sedikit kepada saya ya! (Hehehe! just joking) Nak cakap fasal sakit saya, ia masih belum sembuh dan sekarang ni pun sedang berat kepala . (Hmm, tak tanya tapi sibuk nak calang kat semua orang!) Oklah, itu sahaja! Sebelum mentutp blog ni, saya nak ucapkan pada awak Happy Chinese New Year! Ok itu sahaja! Bye!