Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

^_^

   Assalamualaikum dan salam sejatera kepada kesemua pengunjung blog pink ini! Macam mana cuti sekolah ni? Seronok tak? Hari ni dah hari rabu, esok dah hari Khamis, lihatlah, saya rasa sekarang ni masa berjalan terlalu cepat!

    Tadi saya adalah tengok berita tengah hari, saya ada terdengar satu berita yang menyentuh hati! Berita itu adalah berkisahkan tentang seorang bayi yang baru berumur dalam lingkungan empat bulan! (Tak pastilah!) menghindap tujuh penyakit kronik.

   Kesiankan! Baru bayi lagi dah terpaksa menanggung derita! Kalau siapa yang tak ada rasa belas kasihan tu memang tak ada hati perut tapi saya rasa semua orang mesti ada perasaan empati dan belas kasihan!

   Doa-doalah semoga dia cepat sembuh! Bukan dia sahaja, untuk semua yang menanggung derita yang tak dapat lagi ditahan! Lagipun budak tu istimewa, kaki dia agak kecil! Kesiankan!

   Sebelum saya berundur, saya nak berikan satu sebab MENGAPA SAYA BERTUDUNG LABUH! So, dari situ korang semua akan tahu! So, itu sahaja! Bye dan assalamualaikum!