Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Lama dah tak buka!

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini! Harap-harap semuanya berada dalam keadaan yang sihat dan sejahtera! Saya tahu, mungkin tak ramai yang nak buka blog ni termasuklah diri saya sendiri! Yalah, banyak kerja yang nak dibuat!

   Tulah, tiba-tiba terasa rindu sahaja dengan blog ni, tulis entri ni pun sebab saja-saja! Memanglah bila korang semua buka ja blog ni, pasti korang semua akan melihat ada sedikit perubahan! Sikit ja! Taklah banyak sangat!

   Insya-Allah, nanti novel, quotes akan saya terbitkan dalam minggu ini juga, mungkin hari esok dalam pukul 1.00 petang atau 2.00 petang! Yalah, baru balik sekolah, so nak jugalah rest-rest kejap dan sembang-sembang dengan family!

   Apa lagi ya yang terlupa nak cakap? Rasanya yang tu ja kot! Kalau ada apa-apa lagi tunggulah pada masa yang telah ditetapkan itu, tak janji tau! Kadang-kadang sakit anemia saya ni akan datang tak kira masa macam muntah darah!

   Tapi itu bukan sebablah untuk menghindarkan diri dari blog ni! Saya pun sayang blog pink saya ni! Keputusan markah yang saya dapat pun lebih bagus dari tahun lepas, ada peningkatan dan saya perlu tingkatkan lagi pada exam yang akan datang.

   So, itu sahajalah! Assalamualaikum dan jumpa lagi! All the best to you all! ;)