Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Many work to do... ^_^v

   Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kesemua pengunjung blog ini! Hai korang semua! Apa khabar? Harap kesemuanya sihat dan berada di dalam keadaan yang aman dan sejahtera! Hehehe! Tapi saya rasa, korang semua ok kot!

   Banyak kerja kan nak kena buat sebab sekolah dah nak buka! Tak pastilah! Kalau dapat cuti pun best juga! Haha! So, pastilah banyak kerja nak buat macam homework, seterika baju sekolah, ikut jadual, basuh kasut, kemas beg sekolah dan banyak lagi!

   Saya kerja sekolah tinggal satu sahaja! BM! Nak buat malam nilah! Sebab pukul 6.00 petang ni nak kena lipat baju! T_T Sedih sangat sebab mama saya hanya berikan masa 2JAM untuk melipat kesemua kain-kain baju itu! Tak apalah, tolong mak dan bapa dapat pahala dan ada juga faedahnya!

   So, untuk parti malam ni memang sorry sangat-sangat! Saya kena batalkan sebab MANY WORK TO DO!!! So, tak perlulah korang tunggu dekat secretlife tu ya! Sekali lagi sorry!

   Jadi itu sahaja pada entri kali ni! Assalamualaikum! Act like a lady, think like a boss! Bye dan assalamualaikum! Jumpa lagi!

 Jangan marah dan sentiasa happy macam saya!