Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Widget terbaru

                                                               

   Hai dan apa khabar korang semua! Korang tengokkan sekarang ni saya punya blog dah banyak perubahan! Pasti korang semua akan menjadi agak pening kepala melihat blog ni! Kadang-kala saya pun sakit mata juga tengok blog pink ni!

   Cuba tengok perubahan pada kursor saya tu! Cutekan dengan efek tu? Saya rasa macam comel ja! Kalau korang tak suka tak apa, just pergi dekat bawah sekali dan ada nampak tak satu yang macam suiz warna oren tu? Senang ja! Korang just off!

   Hah, lepas korang dah off tu, dah tak adalah efek yang cute tu! Tapi kalau korang suka biarkan jalah! Dan, lagi satu, korang nampak tak freebies kartun muslimah yang pegang belon tu? Dekat belon tu tertulis fly kan? Yang tu, kegunaannya senang ja! Kalau korang dah tolak scroll tu ke bawah dan malas nak tolak ke atas semula, korang just tekan kartun muslimah tu dan ianya automatik terus ke atas!

   Senang kan saya berikan kemudahan!? Ok, cuba korang dengar lagu labah-labah ni. Adik saya Aidil kalau nak bagi takut, pasang ja video ni terus takut dan menyorok! Dengarlah!


    Dah dengarkah? Mula-mula dia tengok foto ja gelak, bila pasang terus menyorok dan jadi tak tentu-hala, bila dah habis dia buat-buat berani!

    Cutekan dengan kucing ni! Tambah-tambah lagi dengan badan dia yang bulat dan suaranya yang manja! Hope korang semua suka dengan entri kali ni! So, itu sahaja, assalamualaikum dan jumpa lagi!