Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

My little cat! (Just kadbod yang direka oleh adik-adik!)


    Hello kepada korang semua! Aik, janganlah lari! Entri hari ni dalam bahasa melayu! So, tak perlu takut-takutlah ok! Saya gerenti yang korang tak akan termenung depan komputer atau phone korang masing-masing! Memang saya sure 100%! Hehehe!

   Tujuan saya mengarang entri pada hari ni bukannya apa, just nak bangga sikit dengan karya adik saya sendiri! Karya apa yang Izzati maksudkan tu? Karya novelkah? Dia ada cover lagu dia sendirikah? Dia ada apa? 

   Taklah sampai nak ada semua tu! Diorang kan kecil lagi! So, baca title dekat atas tu! Apa yang tertulis? Apa yang tertulis? Apa yang tertulis? Ah, penatnya ulang banyak kali! Hah, apa yang tertulis? Yes, saya tahu yang korang semua masih nampak blurkan!? 

   Saya tahu yang korang pun tak faham dengan title dekat atas tu, apalah yang dia dok merepek ni!Rasa macam membuangkan masa ja layan entri ni! Memang membuangkan masa betul! Waste time! Memang buang masa korang!

   Eh, janganlah pergi! Tunggulah dulu! Please wait! Baca ja, lagi sikit ja! Korang akan dapat jawapannya!

   Ceng, ceng! Inilah foto adik saya bersama dengan kadbod buatannya sendiri! Yang warna kuning ala-ala pikacu! Yang kucing ala-ala princess tu (Maaf kalau tak clear!) buatan adik saya yang tahun enam tu!


   Kenal tak siapa ni? Nilah puteri bongsu! Adik perempuan bongsu saya! Selain dari mahu menjadi seorang arkitek, dia nak jadi seorang pelukis watak kartun! Comelkan cita-cita dia tu! Harap tercapai ok!

   Adik saya yang pertama tu, malu nak tunjuk muka dia! Dia kata tunggu masa, tapi korang semua memang dah pernah nampakkan muka dia tu! Ingat tak?

   Ni, ada lagi satu muka adik lelaki saya yang masih DISAHKAN BAYI! Jom tengok wajah comel dia ni sikit!


   Rindu tak dengan baby ni? Kalau rindu letak muka rindu! Hehehehe! Kalau korang nak muka dia ni, saya boleh jual! Murah ja, sekeping gambra RM 2.00! Macam mana? Cheers? Hahaha! Melawak jalah! Jangan terasa ya! <3

   So, itu sahaja pada entri kali ini, assalamualaikum dan jumpa lagi! Act like a lady, think like a boss! Bye!