Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Tak ada ideal tapi nak tulis juga!

                                                                 


    Hai dan apa khabar semua!? Harap semuanya ada dalam keadaan yang sihat! Maaflah lama tak buka blog! Saja, singgah blog akak comel ni! TEKAN SINI KORANG SEMUA! Memang blog akak ni best dan dia jugalah telah memberikan banyak tutorial blog!

   Bukan blog akak tu ja! Blog ni juga telah mengajar saya banyak perkara! TEKAN SINI JUGA! Harap pada orang baru nak buat blog cari tutorial dari akak-akak comel ni sebab blog saya ni bukannya tutorial! Sebab dah tak boleh copy blog saya!

   Tapi akak! Macam mana dengan tutorial yang sebelumnya? Siapa cepat dia dapat! Tapi siapalah yang nakkan sangat dengan tutorial akak yang tak seberapa itu! Pergi aja blog Syamsul! Dia baru betul blog tutorial! Mintalah alamatnya! Hahahaha!

   Saya sebenarnya tak ada ideal tapi nak tulis juga satu entri ni! Rasa excited! Walaupun kurang sihat tapi never mine! Saya ok ja kalau nak sembang-sembang! (Tak sembang lagi bagus! Hahahaha! MELAWAK JA! JANGAN TERASA!) 

    Saya adalah terbaca beberapa artikel yang menyentuh hati!

1. Ingat tak dengan suami dan isteri yang mengandung lapan bulan tu kemalangan! Diorang ada lagi seorang anak OKU! Sedihkan!?

2. Ada seorang kanak-kanak tahun satu maut akibat dipatuk ular!

3. Tiga beranak hanya tinggal di dalam kereta! Duduk, makan, berlindung diri, semua kat situ! Macam rumah!

   Sedihkan! Saya pun sedih juga! So, rasanya itu sahajalah untuk entri kali ini! Bye!

   Eh, tak bye lagi! Jangan pergi terlalu cepat! Saya harap agar korang semua datang dan singgah satu blog ni! Terutamanya Yusof taiyoob! Nak tahu blog apa? HURRY! CLICK THIS! 

   Hah, baru habis!So, assalamualaikum dan jumpa lagi!