Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

TUNGGU YA!!!

                                                                       

    Hai dan apa khabar kepada kesemua pengunjung blog pink yang sangat cantik ini! Hahaha! Syok sendiri pula! Yeah, kita dah tahu tajuk apa yang akan dibincangkan pada malam ini! Saya memang sure, korang semua akan suka dan tunggu di depan blog lifestyle itu.

   Yeah, hari ni saya berasa amat happy! Rasa sangat seronok sebab lepas maghrib ni saya nak pergi padang kota! Sekarang ni dah pukul enam lebih! Rasanya lagi satu jam lebih tu saya akan pergi sana! Memang macam budak-budakkan saya ni!

   Siapa nak ikut saya, angkat tangan! Kalau korang semua nak jumpa saya secara live and personal, pergilah sana! Jangan lupa bawa buku sekali! Sebab apa? Sebab nak ambil tandatangan saya! Hehehe! 

   Kalau saya lambat sikit tu, korang tunggu lah ya! Jangan tidur lagi, sambil-sambil buka laptop tu, pergilah tolong mak atau ayahkah, tengok tvkah! Mungkin saya lambat sedikit! Alah, rilekslah, esokkan cuti! Saya akan datang dan langsungkan parti juga! Jangan risau!

   Rasanya itu sahajlah pada entri kali ini! Hope korang semua suka! Itu sahaja, assalamualaikum dan jumpa lagi! Take care! Bye!