Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Selalu lupa!



    Holla dan salam sejahtera! Harap korang semua tak marah sebab tak jadi nak study sama-sama! Selalu saya lupa! Ok, sekarang dah kali keberapa saya lupa tentang kes nak study sama-sama ni? Ok, kalau readers semua ingat or tahu, cepat-cepat beritahu!

   Memang saya nak minta maaf sebab saya tak teringat pun tentang perkara itu sebab asyik-asyik main dengan adik-adik sahaja! Bila saya terigat nak update entri baru teringat tentang study! And then cuba teka apa yang saya buat?

Cepat-cepat tengok jam! Ketuk dahi sendiri! Kenapa kau lupa lagi wahai Izzati Sarafina Hanis binti Noorhazerin!!!???

   Memang betul saya langsung tak teringat! Memang saya nak ucap sorry sangat-sangatlah sebab asyik layan boboiboy dekat youtube sampai terlupa nak study sama-sama!

   Sebab boboiboy habis rosak dan punah segala plan! Eh, jangan salahkan boboiboy pula! Salahkan diri sendiri yang pelupa tu! T_T

   Ok, sekali lagi nak minta maaf! Memang tak teringat lagsung! Yang readers semua pun kenapa tak ingatkan dekat shoutbox??? Ok, sekejap!

Kalau readers ingatkan di shoutbox pun tapi kalau saya tak buka blog dan tengok, tak guna jugakan?

   But, korang semua boleh teruskan pembelajaran! Tetapi kenapa korang semua masih nak tunggu saya? Why? Ok, ada dua sebab kenapa saya tak buka tengok Izzati's pink school hari ni!

Pergi Tesco beli barang dapur dan jaga adik saya Aidil buka cerita boboiboy! Bukan adik ja yang santai, sampai kakak ni pun layan dan terus buka cerita boboiboy yang lebih menarik! 

   Alah, bukannya saya ni dewasa pun! Baru form two (Untuk tahun 2016)! Jadi tak salahkan kalau nak layan kartun ni! Ramai lagi yang layan sampai ke mak, ayah pun!

   Jadi, saya nak minta maaflah untuk kali ni! Sebab pelupa saya ni, habis tak jadi belajar sama-sama! So, harap dimaafkan! Bye dan assalamualaikum!