Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Selamat hari lahir (✿◠‿◠)



   Salam ramadhan dan kon'nichiwa  Yeah, Alhamdulillah! Dapat juga kita bertemu pada entri yang seterusnya! Memang macam tak ada ideal sekarang ni nak tulis entri tetapi bila ingat balik ada birthday hari ni, hmm tulis jalah entri nak wishes!

   So, hari ni birthday siapa ya? Cuba teka! Oklah, so ada yang tahu dan ada juga yang tak tahu, maybe! So, saya nak ucapkan selamat hari jadi kepada Yusuf Aroni kun anta atau dalam nama yang dia guna di shoutbox tu, Sasuke uchiha!

   Harap panjang umur dan menjadi seorang yang berguna! Lebih kurang macam useful! Kawan-kawan kenalah doa yang baik-baik dekat kawan-kawan juga! Adakah itu betul? Sure and of courselah! :)

   Oklah, mulalah saya nak jadi kaunselor! Dengar cerita diri tu macam suka berfoya-foya! Nak katalah kan, lebih baik tak payahlah nak terlalu happy sangat! Nak happy atau enjoy tu boleh tapi ingatlah Allah! Kita ni masih muda! Masib belajar! Baru form two! So, belajarlah dan banggakan mak dan ayah kita!

Nasihat untuk semua dan diri sendiri! Bukannya nak tunjuk bagus atau apa! Memang kena tegur! Korang buat salah saya tegur, saya buat salah, korang tegur! <3

  Hmm, rasanya itu sahajalah! Dah tak ada apa yang nak cakap! Oh, novel readers semua boleh tunggu! Nanti saya akan tulis! Lagipun cuti sekolah, nak release tension daripada buat benda yang tak faedah, bolehlah tulis-tulis novel!

   So, itu sahaja pada hari ni! Lagi sekali lah saya nak ucapkan selamat hari lahir! Moga dirahmati Allah SWT! So, itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi!