Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Rasa bosan, ada ideal nak buat novel! {Entahlah apa yang saya sedang merepek}


   Salam sejahtera kepada semua yang sedang buka dan sudi baca post untuk hari ni! Hmm, baru ja hari sabtu! Nak tunggu hari esok pun lambat lagi sebab masa saya sedang taip entri ni sudah pukul 3.05 petang! Entahlah kalau nak tunggu publish, baca dah pukul berapa!

   Tak ada kerja, duduk rumah tengok kartun jalah! Tak sukalah layan drama! Semuanya jalan cerita macam sama ja! Dah boleh hafal jalan cerita! Sebab tulah bosan! Nak tunggu cerita-cerita yang ada dekat Fox Movies, Animax, dan macam-macam lagi, tunggu malam ni baru ada cerita best-best!

   Ingat nak buat novel sebab saya dah ada ideal! So, kalau dah rasa boring macam ni, lepas update entri barulah nak tulis! Kadang-kadang ada juga yang bosan sebab asyik pergi blog orang ja! Oklah tu, blog diorang semuanya cantik! Bila tengok ja komen kat shoutbox,

Singgahlah blog saya ya!

   Lepas tu letak muka smileys comel-comel! Tapi saya tulis semua tu memang nak sangat orang sudi datang sini! Kalau boleh follow! Tak follow pun tak apa asalkan tinggalkan jejak, tu pun dah cukup pada diri saya yang serba-serbi kekurangan ini!

   Ada juga kadang-kala tu saya follow blog orang and then tulis dekat shoutbox tu...

Saya dah follow sini, follow back ya!

   Ada yang sesetengah yang peramah tu, layan juga and then ada juga yang tak layan! Tapi tak apa, saya tak harapkan balasan pun, tak jahat juga nak unfollow kalau tak follow back! :)

   Janganlah pula ada yang rasa tak puas hati dengan entri kali ni sebab apa yang saya tulis ni serius saya kata memang betul-betul berlaku. Bukan pada saya ja, dan sure ada sesetengah blogger pun pernah berlaku situasi yang macam ni!

   Oklah, rasanya tu jalah untuk hari ni! Oklah, bye dan assalamualaikum!