Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Really missing this! T.T


     Salam sejahtera kepada kesemua readers blog yang comel ni! (Masuk bakul angkat sendiri) Sudah berminggu-minggu tak buka blog ni akhirnya terbuka juga hati nak buka! (Ayat berbelik-belik) Bila buka ja balik blog ni, tengok dah berhabuk! Entri lastnya adalah, THE LAST DAY OF RAMADHAN! Lepas tu terus senyap!

   Lepas saya buka balik blog ni, saya rasa macam ada banyak perubahan! Saya tak tahulah kenapa saya rasa macam tu! Biarkan jalah! Maybe sebab terlalu rajin update entri sampai habis feeling macam tu!

   Sepatutnya hari ni ada perjumpaan waris di sekolah saya! Tetapi amat malang sebab saya tak dapat hadir! Yalah abah sibuk kerja pagi. Mama pula tak akan nak jalan bawa adik-adik semua semata-mata nak ke sana! Harap sangat agar cikgu, kawan-kawan semua faham! Bukannya sengaja tak nak pergi.

   So, Isnin ni cuti peristiwa untuk hari ini! So, dapatlah juga tidur-tidur tak payah fikir fasal sekolah buat masa ni! Tapi kerja sekolah kenalah settle! So, sure readers semua rindukan dengan blog ni! (Ok, rasanya tak!)

   Hmm, dah tak ada benda nak cakap! Jadi, rasanya itu sahajalah untuk hari ni! Novel? Tengoklah lain kali! So, itu sahaja! Assalamualaikum dan jumpa lagi pada entri yang akan datang! :)