Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

BIRTHDAY!


   Hai semua! Wah rindunya dengan blog ni! Rindu juga dengan followers yang tak pernah diam berikan sokongan dan dorongan! Rasa rindu sangat-sangatlah dengan semua yang ada kaitan dengan blog ni! How much I miss you, I do not know! Wow!

   Kalau nak tahu kelmarin dengan kelmarin yang kelmarin lagi (sorry, terbelit ayat!) ada dua birthday! Ok, baca sahaja tarikhnya! Sure tahu kelmarin yang mana!

23 ogos-birthday abang         25-birthday aidil(baby soldier)

   So, birthday abang saya tu hari selasa dan birthday adik saya pula pada hari khamis! Jadi, kami celebrate birthday diorang tu pada hari Khamislah! Ajak kawan! Kawan saya seorang ja datang! Thanks Maziyyah sebab celebrate sekali! :)

   Taklah meriah sangat tapi bestlah! Lagipun kebetulan Khamis tu sekolah kami, SMK Abdullah Munshi tu cuti sebab ada majlis kecemerlangan murid! Saya tak terlibat! Maklumlah, bukannya pandai sangat pun! :(

   Never mine, tahun depan saya nak trylah bagi dapat juga hadiah untuk majlis kecemerlangan murid tu! Just usaha tu kenalah lebih gigih!

   Malam baru makan kek! Nak tahu macam mana rupa kek tu??? Tengoklah imej tu!

                                                     

   Nampak sedapkan? Memang sedap pun! Siap ada muka spiderman dengan nama diorang lagi! Perisa coklat kek ni! Kalau birthday saya, saya akan beli perisa strawberri! Tapi tak sambut pun birthday saya untuk tahun ni dan macam tu jugalah dengan tahun yang lepas!

   Abang bestlah sebab birthday dia dekat, dekat dengan birthday adik saya! Adik saya tu baru ja dua tahun untuk tahun ni! Surelah orang nak celebrate!

   Jadi, rasanya tu sajalah! Happy birthday kepada abang saya dan baby soldier iaitu adik baby comel saya! Moga panjang umur dan murah rezeki! Doa juga harap dapat jadi anak yang soleh! So, itu sahajalah! Assalamualaikum dan jumpa lagi untuk entri yang akan datang! Take care! :)