Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

-.^



   Hello, untuk entri kali ni saja-saja nak exercise jari untuk menaip! Tak ada kerja dan saja-saja datang semangat rajin menulis!

   Macam mana dengan cuti kali ni? Ok tak? Kalau tak ok tak payahlah sedih! Hari masih panjang dan esok masih ada!

   Hari-hari bila tulis entri asyik benda yang samakan??? Asyik sama ja sampai kadang-kala tu, orang dah menyampah nak baca entri dan buka blog ni! Rasa macam nak baling laptop pun ada! Betul tak? Kalau tak betul tu, baguslah! Alhamdulillah!

   Tapi serius, memang saya dah kekeringan ideal untuk menulis entri! Rasa macam bosan juga asyik-asyik, syok sendiri padahal orang boring baca blog ni!

   So, untuk kali ni, rasa macam nak tunjuk ja foto-foto saya yang baru-baru ni sahaja ditangkap! Tengoklah! Saya rendah diri dengan wajah saya! Tak secomel mama!

Kadang-kala tu rasa macam hairan juga, kenapa mama tiba-tiba nak selfie! Saya dengan mama ni macam tak suka selfie! Tapi entahlah rasa bosan, kami pun selfielah dua orang! 

   Abah tengok pun rasa pelik juga. Angin mana datang tiba-tiba nak selfie...

 Yang ni pula foto saya dengan Hanim! 

 :)

 Ni pula abang dengan abah! Lebih kurang sama tak muka tu?

   Entahlah, saya tak nak biarkan blog ni kosong! So, saja-saja letak foto family! Saya ni jarang letak foto family! Baru hari ni dan kelmarin! Selalunya foto Najwa dan Aidil!

   Itu jalah untuk hari ni! Kalau menyampah, senang ja, ctrl w! Kalau suka terima kasih! Insya-Allah blog ni akan ful dengan entri semula! Itu ja, bye dan assalamualaikum! Jaga diri selalu ya!