Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Sayōnara! ^.^




   Hello semua! Hari ni saja-saja nak tulis entri sebab nak pergi tinggal dengan nenek selama seminggu! Dekat sana internet tak ada! Saya manalah ada phone! Bawa laptop pun, bukannya boleh buka internet. Jadi, saya tak tulis entri buat masa seminggu ni! Nak buat Sayōnara memori ni!

   Novel? Saya dah buat! Kalau nak baca boleh pergi sini! Dah tulis sambungannya! Kalau rasa bosan boleh juga baca novel-novel lepas dekat menu (novels)! Tak nak baca pun tak apa, novel saya bukannya best sangat pun!

   Jadi, saja nak ucap selamat tinggal! Walapun seminggu tetapi rasa macam lama bagi saya! Pasti percutian readers semua lagi best dari saya yang hanya tinggal di rumah nenek! Pasti readers semua pergi bercuti dekat luar negara, luar negeri!

   Kalau pergi rumah nenek pun luar dari negeri yang menjadi tempat tinggal kita sekarang. Macam saya ni, rumah nenek sini-sini ja tapi jauhlah! (Ayat macam budak-budak!)

   Saya pun dah tak tahu apa yang nak tulis! Hanya ini sahaja! Jadi, itu sahaja jumpa lagi selepas seminggu! Take care! Assalamualaikum dan jumpa lagi!