Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Reviews anime movie: Garden Of Words



 Hiii! Well, I want to update the entry right now. Yalah, memang bosan juga sebenarnya. Lagipun lamakan tak update blog, jadi hari ni nak jugalah tulis sesuatu. Did you watch anime Garden Of Words?


 Hah, kalau nak tau macam mana anime tu, saya dah tunjuk satu contoh foto scene cerita tu. Actually, anime ni dah lama. Tahun 2013. And saya baru tengok tahun ni. Cerita ni taklah lama sangat. Dalam 43 minit macam tulah cerita dia. Tapi, best jugalah.

 But, pada saya Kimi no Nawa lagi sedih dari cerita ni. I just want to recommend this anime because for me, it's not bad!

 Saya tahu anime ni pun sebab tengok dekat youtube top anime movie yang paling sedih. Tengoklah trailer cerita ni. Rasanya macam best ja so saya pun trylah tengok and it's okay.

 Jalan ceritanya pun pada saya ok. Mengisahkan tentang seorang lelaki ni, dia pandai reka kasut dan jumpa seorang perempuan yang sedang berteduh dekat satu tempat berteduh. (Tengok dalam gambar).

 Tak naklah cerita banyak-banyak, kalau nak tahu juga macam mana cerita dia kenalah tengok. Kalau cerita sampai habis, macam dah tak bestlah kan nak tengok cerita ni?

 Tapi, saya tengok cerita ni sebanyak dua kali. Kalau tengok dua kali tu dikira cerita tu not badlah kan? Entahlah, pada pendapat saya cerita ni tak kurang sedihnya.

 Saya rasa setakat ni jalah nak tulis entri. Kita jumpa lagi petang ni atau esok! :p

 Sayonara dan assalamualaikum. Terima kasih sudi baca!